Informace o publikaci

PODNIKÁNÍ A KULTURNÍ ROZDÍLY (DIMENZE MASKULINITA versus FEMINITA)

Logo poskytovatele
Autoři

GREGOROVÁ Ivana

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Nové trendy rozvoje prmyslu
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Management; desk research; leadership style
Popis Pedmtem této publikace je pojednání o národních odlišnostech, které se projevují v organizaní struktue podnik, ve firemní kultue a v obchodních a spoleenských zvyklostech. Jednotlivé rysy národních kultur je možné porovnat pomocí kulturních dimenzí. Zde zkoumám vliv národní kultury na kulturu podnikovou v jednotlivých pobokách jedné nadnárodní spolenosti s nmeckým pvodem, spolenosti HARIBO. Pomocí kvantitativních metod výzkumu dokazuji, že národní kultura, ve které spolenost psobí, má vliv na jednání a rozhodování zamstnanc a tudíž i na podnikovou kulturu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info