Veletrh práce JobChallenge 2015 otevírá studentům VŠ dveře na pracovní trh

  • 6. listopadu 2015

Brno/ Devátý ročník Veletrhu práce JobChallenge otevře dveře studentům a absolventům vysokých škol 11. listopadu 2015 v Adam Gallery v Brně. Jeho hlavním posláním je seznámit studenty a absolventy s pracovním trhem a zajímavými zaměstnavateli. Hledání práce pro ně díky tomu bude mnohem snazší. Vstup na veletrh je pro všechny účastníky zdarma.


Veletrh práce JobChallenge 2015 umožňuje studentům a absolventům VŠ setkat se s atraktivními zaměstnavateli a zjistit, jakými směry se může ubírat jejich budoucí kariéra. Na veletrhu se letos představí celkem 89 vystavovatelů, zástupců středních a velkých podniků ze soukromé sféry, ale i veřejného sektoru. Generálním mediálním partnerem JobChallenge 2015 je Česká televize.


35 % nabízených pozic je z oblasti IT
Vystavovatelé na JobChallenge 2015 se zajímají o zaměstnance z 13 různých sektorů – financí, chemie, IT, jazyků, lidských zdrojů, marketingu a obchodu, personálních a poradenských služeb, práva, stavebnictví, strojírenství, techniky, zákaznického servisu, zemědělství. Aktuálně je pro studenty a absolventy připraveno více než 200 volných pozic. Největší zastoupení mají nabídky z oblasti IT (35 %) a financí (32,5 %), na své si však přijdou i studenti hledající práci v jiných oborech.


„Loni jsem byla na Veletrhu JobChallenge poprvé. Překvapilo mě množství firem, které zde vystavovaly – od obchodních řetězců přes bankovnictví až k personálním agenturám,“ říká Pavlína Mikulicová, studentka Mendelovy univerzity v Brně.


Návštěvníci se nás mohou zeptat na volné pracovní pozice, různé formy spolupráce se studenty, ke kterým patří například nabídka diplomových prací a stáží. Určitě je možné bavit se také o firemní kultuře, benefitech a o tom, jak probíhá výběrové řízení,“ doplňuje Lukáš Mašek z Komerční banky, která na Veletrhu JobChallenge vystavuje už po šesté.


Bohatý doprovodný program a veletržní soutěž
Kromě vystavovatelů budou na veletrhu 3 panely doprovodného programu. Panel rozvoje je zaměřen na posílení soft skills, Panel praktických tipů návštěvníky seznámí s přípravou na pohovory a s moderními metodami výběrových řízení. Panel zaměstnání je věnovaný vystavovatelům a náborovým procesům. Na pódiu vystoupí například zástupci České pojišťovny a.s., Nestlé Česko, s.r.o. či ŠKODA AUTO, a.s.


„Chceme, aby se studenti předvedli v tom nejlepším světle. K tomu je může motivovat veletržní soutěž zaměřená na kontakt se zaměstnavateli,“ vysvětluje hlavní koordinátorka veletrhu Lenka Kováčová.


Jitka Štenclová, Manažerka marketingu; M: +420 776 084 980; E: jitka.stenclova@jobch.cz; www.jobch.cz


Další informace, fotografie nebo videa k události
Informace
Text této tiskové zprávy, k němuž vykonává majetková autorská práva Masarykova univerzita, je dostupný pod licenčními podmínkami Creative Commons Uvádějte autora 3.0 Česko. Užití textu na základě zákona tím není nijak omezeno, zúženo či limitováno.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info