Mgr. Barbora Petrová, Ph.D.

Photo not published

 

 
2012

EIBL, Otto - CHYTILEK, Roman - MATUŠKOVÁ, Anna - PETROVÁ, Barbora - BRTNÍK, Radovan - GREGOR, Miloš - HRBKOVÁ, Lenka - HUDÁČKOVÁ, Silvia - KÓŇA, Oto - KRÁLIKOVÁ, Marcela - MACKOVÁ, Alena - PAVLOVÁ, Eva - ŠKRHA, Tomáš - ŽIŽLAVSKÝ, Michal.
Teorie a metody politického marketingu. Vyd. 1. Brno : CDK, 2012. 341 pp. mimo edici. ISBN 978-80-7325-281-6.


more

 
2010

PETROVÁ, Barbora.
Média a volební kampaň. In Balík, Stanislav. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Vyd. 1. Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2010. Srovnávací politologie, 12, ISBN 978-80-7325-224-3, pp. 117-133.


more

 

EIBL, Otto - PETROVÁ, Barbora.
Political TV Debates in the Czech Republic - from Bread Snacks to Sound Bites. Contemporary European Studies, Olomouc, Palacký University. ISSN 1802-4289, 2010, vol. 5, no. 1, pp. 17-30.


more