Informace o publikaci

Předvolební průzkumy veřejného mínění a předpojatost tisku v České republice

Autoři

HRBKOVÁ Lenka CHYTILEK Roman

Rok publikování 2013
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Politologický časopis
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PC2013-1-4
Obor Politologie a politické vědy
Klíčová slova public opinion poll; horserace journalism; media bias; Věci veřejné
Popis Článek se zabývá vlivem předvolebních průzkumů na mediální pokrytí jednotlivých politických aktérů před volbami. S využitím teorie o sturkturální předpojatosti médií a Zallerovy teorie mediální politiky se zabývá tím, jak novináři reportují o politických stranách a jejich reprezentantech v průběhu volebí kampaně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info