Informace o publikaci

Real World Learning: a critical analysis

Název česky Učení v reálném světě: kritická analýza
Autoři

ČINČERA Jan

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Envigogika
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/473/611
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.473
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Outdoor education; environmental education; quality; values; behavior change
Popis Článek analyzuje tzv. „model ruky“, který byl vytvořen jako součást mezinárodního projektu Real World Learning (Učení se ve skutečném světě). Cílem modelu bylo nabídnout zásady pro zpracování programů outdoorové environmentální výchovy. Provedená analýza dokládá, že model trpí jistou nekonzistencí mezi snahou vymezit kritéria kvality podporující emancipační, žáky řízené učení, a svou instrumentální ambicí rozvíjet odpovědné environmentální chování. Na druhé straně model nabízí nový pohled na programy outdoorové environmentální výchovy, především na problematiku hodnot a rámců. komunikovaných programy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info