Informace o publikaci

Implementation of innovative practices in corporate social responsibility of Czech companies

Název česky Implementace inovativních postupů ve společenské odpovědnosti českých podniků
Autoři

KAŠPAROVÁ Klára

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Innovation management and Corporate Sustainability 2015. Proceedings of the 3rd International Conference
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://imacs.vse.cz/conference-proceedings/
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova corporate social responsibility reporting; materiality; credibility; annual reports
Přiložené soubory
Popis Společensky odpovědné reportování může být chápáno jako procesní inovace. Pomocí něj lze identifikovat příležitosti pro procesní a výkonnostní zlepšení podniku. Tato zlepšení zajišťují jeho konkurenční výhodu. Toto však platí pouze tehdy, když obsah reportu respektuje princip závažnosti a je zajištěna jeho důvěryhodnost. Jedním ze způsobů, jak určit závažnost je zájem vyjádřený přímo stakeholdery podniku. Výzkumným cílem bylo proto zjistit, zda české podniky podporují dialog se stakeholdery ve svých výročních zprávách. Jako výzkumná metoda byla zvolena konceptuální obsahová analýza. Z výsledků vyplývá, že podniky zahrnují do svých CSR reportů informace o kontaktních údajích, bohužel převažuje neosobní a pasivní forma.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info