Informace o publikaci

Komunitní média jako nový nástroj pro rozvoj finanční gramotnosti v ČR : možnosti a výzvy

Autoři

MOTAL Jan

Rok publikování 2012
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Přiložené soubory
Popis Přednáška zhodnotila rámec současných českých médií pro rozvoj finanční gramotnosti, zdůraznila teoretické koncepty i empirické studie, které ukazují na jeho meze. Jako možnou novou alternativu k práci s potenciálně či skutečně sociálně vyloučenými skupinami nabízí komunitní média - ta byla v přednášce vymezena a charakterizována ve vztahu k současnému českému mediálnímu prostředí. Možnosti využití komunitních médií byly demonstrovány na vybraných aspektech finanční gramotnosti, a to včetně konstrukce sociální identity problémových skupin. Přednáška představovala původní výstup k tématu na základě dlouhodobějšího výzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info