Detail publikace

 

Jak překonávat obtíže při zprostředkování souběžné pomoci pro klienta?

Základní údaje
Originální název:Jak překonávat obtíže při zprostředkování souběžné pomoci pro klienta?
Autor:Libor Musil
Další údaje
Citace:MUSIL, Libor. Jak překonávat obtíže při zprostředkování souběžné pomoci pro klienta? Sociální práce Sociálna práca, Brno: Asociace vzdělavatelů v sociální práci, 2012, roč. 2012/12, č. 1, s. 52-76. ISSN 1213-6204.Export BibTeX
@article{980579,
author = {Musil, Libor},
article_location = {Brno},
article_number = {1},
keywords = {parallel helping intermediation execution obstacles ways of dealing with},
language = {cze},
issn = {1213-6204},
journal = {Sociální práce Sociálna práca},
title = {Jak překonávat obtíže při zprostředkování souběžné pomoci pro klienta?},
volume = {2012/12},
year = {2012}
}
Originální jazyk:čeština
Obor:Řízení, správa a administrativa
Druh:Článek v odborném periodiku
Klíčová slova:parallel helping intermediation execution obstacles ways of dealing with

Článek je věnován otázce: „Jak překonávat realizační obtíže, které brání zprostředkovat klientům souběžnou pomoc jiného pomáhajícího pracovníka, a zajistit tak, aby se vyrovnali s obtížemi, které blokují dosažení cíle jejich spolupráce se sociálním pracovníkem?“ Autor u tří aktérů zprostředkování souběžné pomoci – sociálního pracovníka, klienta a dalšího pomáhajícího pracovníka – vymezuje tři typy realizačních potíží: nedostatek představ o účelnosti zprostředkování další pomoci, nedostatek motivace a zábrany v kontaktu. V jednotlivých kapitolách, z nichž každá je věnována jednomu z výše uvedených aktérů, autor uvádí a zdůvodňuje doporučení, jak zvládat realizační obtíže zprostředkování další pomoci.