Detail publikace

 

Jak překonávat obtíže při zprostředkování souběžné pomoci pro klienta?

Základní údaje
Originální název:Jak překonávat obtíže při zprostředkování souběžné pomoci pro klienta?
Autor:Libor Musil
Další údaje
Citace:
Export BibTeX
Originální jazyk:čeština
Obor:Řízení, správa a administrativa
Druh:Článek v odborném periodiku
Klíčová slova:parallel helping intermediation execution obstacles ways of dealing with

Článek je věnován otázce: „Jak překonávat realizační obtíže, které brání zprostředkovat klientům souběžnou pomoc jiného pomáhajícího pracovníka, a zajistit tak, aby se vyrovnali s obtížemi, které blokují dosažení cíle jejich spolupráce se sociálním pracovníkem?“ Autor u tří aktérů zprostředkování souběžné pomoci – sociálního pracovníka, klienta a dalšího pomáhajícího pracovníka – vymezuje tři typy realizačních potíží: nedostatek představ o účelnosti zprostředkování další pomoci, nedostatek motivace a zábrany v kontaktu. V jednotlivých kapitolách, z nichž každá je věnována jednomu z výše uvedených aktérů, autor uvádí a zdůvodňuje doporučení, jak zvládat realizační obtíže zprostředkování další pomoci.