Informace o publikaci

Teorie a metody politického marketingu

Autoři

EIBL Otto CHYTILEK Roman MATUŠKOVÁ Anna PETROVÁ Barbora BRTNÍK Radovan GREGOR Miloš HRBKOVÁ Lenka HUDÁČKOVÁ Silvia KÓŇA Oto KRÁLIKOVÁ Marcela MACKOVÁ Alena PAVLOVÁ Eva ŠKRHA Tomáš ŽIŽLAVSKÝ Michal

Rok publikování 2012
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se skrze tři tematické bloky seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. I přes své teoretické zaměření publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že "praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info