Informace o publikaci

Žáci se speciální vzdělávací potřebou: profesní orientace – dílčí výsledky výzkumu.

Autoři

FRIEDMANN Zdeněk

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Professional aspirations; pupils with special educational needs; integration; basic schools.
Přiložené soubory
Popis Profesní poradenství a výchova k volbě povolání je na základních školách záležitostí všech učitelů. V textu je diskutována problematika současného trendu zařazování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména žáků lehce mentálně handicapovaných a sociálně znevýhodněných) do všeobecného proudu vzdělávání v souvislosti s jejich další profesní volbou a uplatněním na trhu práce. Výzkumem byly zjištěny problémy při uplatňování handicapovaných žáků na trhu práce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info