MUNI HR Day 2024 (OPŘ RMU)

Bez popisku

meeting HR komunity

forma

200 osob

kapacita

čeština

jazyk akce

OPŘ RMU

pořadatel

Přijměte pozvání na 2. ročník konference MUNI HR Day pořádaný Odborem pro personální řízení RMU. Akci, která je určená především pro všechny kolegy a kolegyně z HR komunity Masarykovy univerzity, tajemníky a tajemnice, vedoucí pracovníky, studující z HR oborů, ale také pro kolegy a kolegyně z ostatních vysokých škol a JMK.

Naším cílem je načerpání inspirace a praktické tipy od HR profesionálů z různých pracovních sfér a také vytvoření prostoru pro zajímavý networking. Pojďme se společně bavit o tématech, která hýbou HR světem.

Zajistěte si své místo! Čtvrtek 3. 10. 2024 od 9 do 15 hodin v prostorách Univerzitního kampusu Bohunice.

Registrace pro interní MUNI účastníky Registrace pro externí účastníky Registrace pro studující z MUNI

Upozornění: MUNI HR Day je kapacitně omezen, proto doporučujeme registrovat se co nejdříve. Akce je zpoplatněna (oproti minulému ročníku). Více podrobností pod odkazy výše (interní / externí účastník). Vstup zdarma je pouze pro studující z MUNI. I v tomto případě je nutné udělat registraci a zajistit si místo.

V případě neúčasti se, prosím, včas odhlaste. Berte tím ohled na zájemce, kteří čekají jako náhradníci. Děkujeme.

Z této akce budou pořízeny fotografické záznamy, které mohou být zveřejněny na webových stránkách a sociálních sítích Masarykovy univerzity.

Pro koho je MUNI HR Day určen

HR komunitu MUNI, tajemníky, ředitele MUNI, vedoucí odborů a oddělení MUNI, HR zástupce VVŠ, zástupce JMK, HR studenty MUNI.

Program MUNI HR Day

 

Téma

Řečník

8:30 - 9:00

Registrace účastníků

 

9:00 - 9:15

Úvodní slovo

Barbora Šolcová

9:15 - 10:00

Téma umělé inteligence. Je to skutečně budoucnost (ne)práce?

Filip Dřímalka

10:00–10:30

Dotazy, networking a coffee break

 

10:30-11:15

Firemní kultura, rozvoj organizace prostřednictvím lidí

Petr Hovorka

11:15 - 12:15

Dotazy, networking a přestávka na oběd

 

12:15 - 13:00

Talent management

Lenka Petrušková

13:00 - 13:30

Dotazy, networking a coffee break

 

13:30 - 14:15

Hodnocení, motivační rozhovory, HR jako partner

Eva Vacíková

14:15 - 15:00

Dotazy, networking a zakončení

 

Řečníci

Filip Dřímalka

Expert na digitální inovace a jejich zavádění do firem

sociální a akademické sítě:

Filip je odborníkem na digitální inovace a jejich zavádění do firem. Založil projekty Digiskills, Digitask a Digi Challenge, které rozvíjejí nové dovednosti u stovek firem a desítek tisíc lidí v Česku i v zahraničí. Je autorem mnoha inovací, které dnes slouží jako základ vzdělávacích a rozvojových programů ve významných českých firmách.

Napsal první českou knihu o digitální transformaci HOT : Jak uspět v digitálním světě a knihu Budoucnost nepráce, která pojednává o budoucnosti práce v době umělé inteligence. Vede podcast s inovátory HOTCAST a je vítězem LIGS Awards za inovativní projekty v oblasti vzdělávání dospělých.

Petr Hovorka

Partner & koordinátor týmu, BrandBakers Advisory

sociální a akademické sítě:

Petr si svou cestu k management consultingu prošlapával 20 let. Začal podnikat v devatenácti, 13 let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu BrandBakers, ze které se stal lídr na poli Employer Brandingu v ČR.

Věří v sílu vize, potenciál lidí a hodnotu spolupráce.

S týmem BrandBakers Advisory pomáhá firmám být úspěšnější díky ANGAŽOVANÝM lidem. Petrovou parketou je navigování řídících týmů při tvorbě celostních strategií a budování firemní kultury.

Lenka Petrušková

Head of Talent, Europe at 3Pillar Global

sociální a akademické sítě:

Lenka je zkušený strategický HR Business Partner, který miluje lidi více než procesy nebo nástroje. Obojí dokáže propojit - skvělou zaměstnaneckou zkušenost spolu s pokročilým nastavením životního cyklu zaměstnanců.

Miluje IT odvětví a prostředí. Je talent na talenty.

Na naší konferenci nám bude povídat o tajemství talentových programů ve firmách a proč jsou některé tak úspěšné a na jiné by naopak rád zapomněl účastník, organizátor i vedení

Eva Vacíková

Mentorka a průvodce rozvoje firem, JIC

sociální a akademické sítě:

Eva je zkušený mentor, kouč a průvodce vedoucích pracovníků a společností v oblasti rozvoje, získávání a práce s talentů, leadershipu, performance managementu, řízení změn a dalších témat. 

Je vždy připravena podpořit firmy a jejich podnikání při budování strategického rámce a rozvoji kultury organizace.

Má za sebou spolupráci s předními firmami jako Honeywell, Oracle nebo Phonexia a získala ocenění Nejlepší HR Leader České republiky 2016 a je výraznou osobností nejen HR oboru a nejen v Brně, přestože je hrdá brněnská patriotka.

 

 

Moderátorka

Mgr. Barbora Šolcová

Ředitelka Odboru pro personální řízení na MUNI

sociální a akademické sítě:

Bářinou pracovní misí je pomáhat na univerzitě nastavit, implementovat a využívat strategické nástroje pro práci s lidmi a zejména pro lidi.

Působení na MUNI, kde je již 9. rokem, je pro ni zajímavou příležitostí budovat personální politiku v různorodém akademickém prostředí. Jejím cílem je, aby univerzita měla nastavené procesy nejen ke získávání, ale zejména udržení motivovaných a talentových zaměstnanců.

 

Místo konání

Knihovna univerzitního kampusu MU (Kongresové centrum), Kamenice 5, Brno (budova B09)

Načítám mapu…

Kontaktní osoby

Bc. Jana Parmová

HR specialistka Odboru pro personální řízení RMU

telefon: 770 179 459
e‑mail:

Mgr. et Mgr. Veronika Ocásková

HR specialistka Odboru pro personální řízení RMU

telefon: 778 977 475
e‑mail:

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info