Publication details

 

Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?

book coverTento sborník obsahuje příspěvky z odborné konference, nazvané příznačně „Volby – svátek demokracie, nebo pletich?“ Čtenář v něm nalezne celkem 15 textů, obsahujících politologickou analýzu současných politických stran, kritické komentáře k judikatuře volebních soudů, rozbor fenoménů účelového sestěhovávání voličů a kupování hlasů, zasvěcené zamyšlení nad volební geometrií, volební kampaní ve veřejnoprávních médiích i nad smyslem mezinárodního monitoringu voleb či volebním právem mentálně postižených... more

Basic information
Original title:Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Title in English:Market economy election campaign
Author:Vojtěch Šimíček
Further information
Citation:ŠIMÍČEK, Vojtěch. Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů? In Vojtěch Šimíček. Volby - svátek demokracie, nebo pletich? Brno: Mezinárodní politologický ústav Masarykova univerzita, 2012. s. 66-80, 15 s. ISBN 978-80-210-5823-1.Export BibTeX
@inproceedings{981913,
author = {Šimíček, Vojtěch},
address = {Brno},
booktitle = {Volby - svátek demokracie, nebo pletich?},
editor = {Vojtěch Šimíček},
keywords = {election campaign democracy gerrymandering},
howpublished = {tištěná verze "print"},
language = {cze},
location = {Brno},
isbn = {978-80-210-5823-1},
pages = {66-80},
publisher = {Mezinárodní politologický ústav Masarykova univerzita},
title = {Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?},
year = {2012}
}
Original language:Czech
Field:Law sciences
Type:Article in Proceedings
Keywords:election campaign democracy gerrymandering

Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.

Publication describes the problems of the election campaign in the Czech Republik, intra-party democracy and gerrymandering.