Publication details

 

Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?

book coverTento sborník obsahuje příspěvky z odborné konference, nazvané příznačně „Volby – svátek demokracie, nebo pletich?“ Čtenář v něm nalezne celkem 15 textů, obsahujících politologickou analýzu současných politických stran, kritické komentáře k judikatuře volebních soudů, rozbor fenoménů účelového sestěhovávání voličů a kupování hlasů, zasvěcené zamyšlení nad volební geometrií, volební kampaní ve veřejnoprávních médiích i nad smyslem mezinárodního monitoringu voleb či volebním právem mentálně postižených... more

Basic information
Original title:Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Title in English:Market economy election campaign
Author:Vojtěch Šimíček
Further information
Citation:
Export BibTeX
Original language:Czech
Field:Law sciences
Type:Article in Proceedings
Keywords:election campaign democracy gerrymandering

Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.

Publication describes the problems of the election campaign in the Czech Republik, intra-party democracy and gerrymandering.