Informace o publikaci

Rozvoj funkčního myšlení ve vzdělávání učitelů matematiky

Autoři

BERÁNEK Jaroslav

Rok publikování 2014
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních a vysokých školách. Příspěvek poukazuje na nutnost rozvíjet u žáků jejich funkční myšlení a v této souvislosti na nezbytnost seznámit s tímto tématem i budoucí učitele matematiky. Po úvodních teoretických poznámkách následuje několik složitějších úloh, v nichž se jedná o hledání závislostí, formulaci hypotéz a jejich ověřování a řešení jednoduchých funkcionálních rovnic. V závěru příspěvku je uvedena úloha, v níž hraje významnou roli zvolení vhodného označení hledané neznámé funkce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info