Informace o publikaci

Systemic Teacher Education for Gifted Students in Science and Technology

Název česky Systémové učitelské vzdělávání pro nadané žáky v přírodovědě a technice
Autoři

TRNA Josef ŠKRABÁNKOVÁ Jana

Rok publikování 2014
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Studie přináší výsledky našeho výzkumu, jehož cílem je hledání odpovědi na výzkumnou otázku týkající se nutnosti realizace systémového vzdělávání učitelů pro práci s nadanými žáky. Konstrukční výzkum jsme použili jako základní výzkumnou metodu. Náš výzkum nás přivedl k závěru, že je třeba takový systém vytvořit. Pre-service a in-service učitelské vzdělávání je třeba propojis s praktickými zkušenostmi. Objevili jsme také další významý důvod pro systémové učitelské vzdělávání, kterým je analyticko-syntetický model rozvoje přírodovědného nadání. Tento model koresponduje se systémovým vzděláváním učitelů pro nadané žáky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info