Informace o publikaci
Systemic Teacher Education for Gifted Students in Science and Technology
Název česky | Systémové učitelské vzdělávání pro nadané žáky v přírodovědě a technice |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Studie přináší výsledky našeho výzkumu, jehož cílem je hledání odpovědi na výzkumnou otázku týkající se nutnosti realizace systémového vzdělávání učitelů pro práci s nadanými žáky. Konstrukční výzkum jsme použili jako základní výzkumnou metodu. Náš výzkum nás přivedl k závěru, že je třeba takový systém vytvořit. Pre-service a in-service učitelské vzdělávání je třeba propojis s praktickými zkušenostmi. Objevili jsme také další významý důvod pro systémové učitelské vzdělávání, kterým je analyticko-syntetický model rozvoje přírodovědného nadání. Tento model koresponduje se systémovým vzděláváním učitelů pro nadané žáky. |