Informace o publikaci

Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.

Autoři

HROZKOVÁ Ivana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova learner strategies; young learner; teacher as facilitator of learner strategies; opportunities for acquisition of learner strategies; research; learner strategies instruction
Popis Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategií učení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info