Informace o publikaci

Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school

Název česky Hands-on experimenty ve formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání
Autoři

TRNA Josef

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Hands-on Science. Brightening our Future.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova concept; formation; hands-on experiments; pre-school; science education
Popis Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu vývojových metod a nástrojů obsahujících hands-on experimenty v hrách vhodných pro formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání. Formování přírodovědných pojmů je významným vzdělávacím cílem předškolního vzdělávání v mateřských školách a rodinách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info