Informace o publikaci

Inquiry-based Science Education Modules and Their Effects on Teacher Education

Název česky IBSE moduly a jejich působení na učitelské vzdělávání
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2016
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem prezentovaného výzkumu je vývoj IBSE výukové metody, založené na IBSE modulech. Dalším cílem je implementace této vzdělávací metody do učitelského vzdělávání. Výzkum byl realizován v rámci evropského projektu 7. rámcového programu PROFILES. Základní výzkumnou metodou byl design-based research a kurikulární Delphi studie. Hlavním výstupem konstrukčního výzkumu jsou IBSE moduly, které byly použity jako základ pro vzdělávání učitelů v aplikaci IBSE. Na základě prezentace na konferenci byli osloveni vybraní autoři, aby vytvořili kapitolu v monografii. Kapitola v knize vznikla zásadním rozšířením a modifikací konferenčního příspěvku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info