Informace o publikaci

Participation in Public and Social Media Interactions

Název česky Participace a interakce ve veřejných a sociálních médiích
Autoři

DYNEL Marta CHOVANEC Jan

Rok publikování 2015
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Tato publikace se zabývá participačními rámci v moderních mediích. Jednotlivé kapitoly knihy zahrnují výzkumné studie předních mezinárodních odborníků v oboru, kteří se zabývají interpersonální komunikací v různých moderních médiích. Autoři vycházejí z metodologie interakční pragmatiky. Ve svých příspěvcích se zabývají veřejnými médii, masmédii i sociálními sítěmi, tj. formami komunikace veřejné i soukromé a spontánní i předem připravené. Materiál k analýze autoři čerpají z televizních interview, internetového sportovního zpravodajství, sitcomů, komediálních i vážných seriálů, institucionálních i soukromých blogů, tweetů, videokomentářů na YouTube a statusových updatů na Facebooku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info