Informace o publikaci

Reklama cílená na děti a její současné pojetí s důrazem na reklamu českou a německou

Autoři

TESAŘOVÁ Pavlína

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Motus in verbo
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://www.motus.umb.sk/archiv/5
Obor Jazykověda
Klíčová slova advertising for childern; linguistic devices; German; Czech
Popis Článek se zabývá žánrem současné reklamy určené dětem na příkladu českém a německém. Postupně vymezuje cílovou skupinu věkově, mapuje preference jednotlivých věkových skupin z hlediska typu médií, kterými je reklama zprostředkována. Všímá si sociodemografických faktorů na pozadí marketingových strategií trhu. Dotýká se rovněž otázky etičnosti. Studie objasňuje, proč je právě tato cílová skupina atraktivní a mapuje systematicky za pomocí konkrétních příkladů zákonitosti reklamy cílené na děti z hlediska vizuálního, percepčního a především jazykového.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info