Informace o publikaci

Kritické myšlení studentů vysokých škol

Autoři

MARTINCOVÁ Jana

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference QUAERE 2015: recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://uprps.pedf.cuni.cz/UPRPS-216-version1-pivarc_2015.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova critical thinking; learning style; Watson-Glaser Critical Thinking test; Learning style questionnaire;
Popis Příspěvek se zabývá vymezením pojmu kritické myšlení a jeho specifikací z hlediska významu kritického myšlení, jako fenoménu 21. století a studijním stylem studentů. Dále specifikuje navrhovaný design výzkumu, který je součástí disertační práci na totožné téma. Design výzkumu obsahuje vymezení výzkumných otázek, výzkumných cílů a dále formuluje hypotézy pro výzkumné šetření, které vycházejí z teorie Coluccielloho (1999), Myerse a Dyera (2006) a Ghazivakiliho et al. (2014). Zároveň autorka charakterizuje výzkumné nástroje, které bude využívat pro sběr dat, z hlediska jejich zaměření a reliability nástroje. Konkrétně využívá Watson-Glaserův test hodnocení kritického myšlení (Watson-Glaser, 1990) a Dotazník studijního stylu (Schmeck, 1988).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info