Informace o projektu

Informace o projektu
Strategie interní komunikace

Kód projektu
ROZV/19/2016
Období řešení
1/2016 - 12/2016
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Rektorát

Úkolem MU jako druhé největší veřejné univerzity je vzdělávat a šířit poznání, a to nejen mezi studenty, ale také směrem k široké veřejnosti. Při své komunikaci však dosud dostatečně
nevyužívá potenciál svých více než 5 000 zaměstnanců, kteří mohou ve svém okolí šířit hodnoty, poznatky a pozitivní pohled na univerzitu. Sdílení informací a uvědomování si společných cílů uvnitř univerzity však komplikuje šíře pěstovaných vědních oborů a složitá struktura pracovišť.
Cílem projektu je proto vytvoření strategie interní komunikace včetně návrhu řešení intranetu či jiných komunikačních nástrojů na základě auditu stávajících informačních toků a analýzy reálných potřeb zaměstnanců. Audit interní komunikace naváže na pilotní projekt realizovaný na dvou fakultách na přelomu let 2015 a 16. Pro úspěšnou implementaci navržené strategie je potřeba získat aktivní a angažované ambasadory na fakultách, a proto je součástí projektu komunikační kampaň v podobě workshopů pro personality a další klíčové aktéry interní komunikace na fakultách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info