Informace o publikaci

Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika

Autoři

HANZLOVSKÝ Radovan SLÁDEK Petr VÁLEK Jan

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Educational excursion; physics; memorizing; learning
Popis Teoretické znalosti načerpané v předmětu Fyzika a jejich spádových předmětech je vhodné z hlediska způsobu ukládání informací v naší paměti určitým způsobem fixovat. Verifikovaným prostředkem je vhodně volená Exkurze. Exkurze svou podstatou vytváří provázaný ucelený komplex s informacemi načerpanými v teoretické výuce. Takovou informaci uvedenou do souvislostí s užitím v praxi, paměť pak lépe uchová. Význam Exkurze tedy spočívá v provazování a fixaci teoretického učiva. Exkurze může také pozitivně působit jako motivační stimul pro další vzdělávání, nebo volbu povolání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info