Informace o projektu
E-shop Masarykovy univerzity
- Kód projektu
- ROZV/13/2016
- Období řešení
- 1/2016 - 12/2016
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Rozvojové programy
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Rektorát
- Ing. et Ing. Magdalena Langerová
Projekt reaguje na dlouhodobou potřebu univerzity rozšířit spektrum služeb pro studenty a zaměstnance. Nový e-shop, vybavený marketingovými nástroji, bude srovnatelný s komerčními e-shopy, které aktivně nabízejí produkty uživatelům. V této formě poskytne e-shop MU pracovištím kvalitní platformu k prodeji jejich produktů a nebude jen pasivní bránou pro zprostředkování nákupu. Předpokládáme tedy marketingové propojení se sociálními sítěmi, či zájmovými weby.
Projekt současně podpoří informovanost o produktech jednotlivých pracovišť a pomůže je synergicky propojit. Moderní, fungující a nezávislý e-shop poskytne další prostor k šíření vizuální identity MU a pomůže vytvářet pocit sounáležitosti a hrdosti na „moji univerzitu“. V roce 2016 e-shop efektivně propojí komunikaci univerzity na nových webových stránkách www.muni.cz s nabídkou zboží studentům, zaměstnancům, absolventům i veřejnosti. A v neposlední řadě pomůže rozšířit jednotný vizuální styl univerzity.