Informace o publikaci

Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?

Autoři

PRAVDOVÁ Blanka

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek prezentuje výsledky obsahové analýzy kvalitativních dat získaných z reflektivních deníků 22 studentů studijního programu Učitelství pro ZŠ. Zápisy vznikaly po dobu 10 týdnů, kdy studenti praktikovali na ZŠ. Výzkumná sonda si klade za cíl (a) odpovědět na otázku, jaké úrovně reflexe, ve vztahu k předkládaným teoretickým konceptům, dosahují studenti učitelství na počátku NMgr. studia a (b) navrhnout možnosti dalšího postupu při ovlivňování kvality reflektivního učení budoucích učitelů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info