Informace o publikaci

Patterns of Intertextuality in Online Video Ad Clusters

Název česky Intertextualita v internetových reklamních videích
Autoři

CHOVANEC Jan

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Tato prezentace se zabývá inovativními aspekty reklamy na internetu z pohledu multimodální pragmatiky. Všímá si způsobu, jakým inzerenti využívají video na YouTube k šíření virálního obsahu. Plánovanou součástí reklamy je nejen její lavinovité šíření, ale také potenciál k nápodobě, kdy uživatelé vytvářejí tzv. follow-up videos, např. s cílem parodovat originál. V rámci metodologie pragmatiky je tento jev identifikován jako tzv. "sémiotické řetězení", při němž uživatelé kreativně využívají zdrojový materiál a vytvářejí nové významy prostřednictvím rekontextualizace původní reklamy a nejrůznějších intertextových vztahů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info