Informace o publikaci

Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook

Autoři

MOTAL Jan

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info