Informace o publikaci
Fyzika všedního dne a projektová výuka
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Physics, chemistry, projects, training, weekday |
Popis | Projektová výuka zaujímá již několik desetiletí významné místo mezi metodami výuky přírodních i humanitních věd. Je známo, že studijní program mnoha univerzit je v převážné míře založen na projektech a lze dojít k závěru, že právě univerzity jsou nejvhodnější k zavádění tohoto typu výuky. Předložená práce uvádí přehled možných témat, založený na jejich výběru během událostí, s nimiž se žák či student setká během typického dne. Dvě témata jsou jako vzor rozpracována podrobněji spolu s jejich fyzikální podstatou a s možnými aplikacemi. |