Publication details

 

Jak vypadají "státnice" z pedagogicko-psychologického základu v programech Učitelství pro střední školy na PřF MU?

Basic information
Original title:Jak vypadají "státnice" z pedagogicko-psychologického základu v programech Učitelství pro střední školy na PřF MU?
Title in English:How do the "final exams" in the pedagogical-psychological basis in programs Teaching for secondary schools at Faculty of science look like?
Author:Zuzana Kobíková
Further information
Citation:KOBÍKOVÁ, Zuzana. Jak vypadají "státnice" z pedagogicko-psychologického základu v programech Učitelství pro střední školy na PřF MU? Učit se učit, Brno: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2012, roč. 2012.Export BibTeX
@article{975802,
author = {Kobíková, Zuzana},
article_location = {Brno},
keywords = {education of future secondary school teachers, statesmen, pedagogical-psychological basis, Jaromir Hališka},
journal = {Učit se učit},
title = {Jak vypadají "státnice" z pedagogicko-psychologického základu v programech Učitelství pro střední školy na PřF MU?},
url = {http://www.ucitseucit.cz/clanky/umeni-ucit/66-jak-vypada-statni-zavrena-zkouka-ze-spoleneho-pedagogicko-psychologickeho-zakladu-v-magisterskych-programech-uitelstvi-pro-stedni-koly-na-pf-mu},
volume = {2012},
year = {2012}
}
WWW:link to a new windowhttp://www.ucitseucit.cz/clanky/umeni-ucit/66-jak-vypada-statni-zavrena-zkouka-ze-spoleneho-pedagogicko-psychologickeho-zakladu-v-magisterskych-programech-uitelstvi-pro-stedni-koly-na-pf-mu
Type:Article in Periodical
Keywords:education of future secondary school teachers, statesmen, pedagogical-psychological basis, Jaromir Hališka

Students of master programs Teaching at the end of the study awaits final state examination (FSE) from a common pedagogical-psychological basis. Are you interested in how such a test look like? What form do tests? What is the time to answer and when they learn the results? Magazine Learning to learn through the stories we tell from this year's "final exams" that students accompanied by teacher Jaromir Hališka.

Related projects: