Informace o projektu

Informace o projektu
Mezinárodní marketing a propagace MUNI v zahraničí

Kód projektu
ROZV/22/2018
Období řešení
1/2018 - 12/2018
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Centrum zahraniční spolupráce

Masarykova univerzita se během posledních dvaceti let plně zapojila do mezinárodní spolupráce v evrop-ském i globálním měřítku, a i v nadcházejícím období jsou aktivity spadající do oblasti internacionalizace nadále prioritní oblastí. V současné době, kdy se zlepšuje umístění MU v mezinárodních hodnoceních a Brno se stává obecně velmi oblíbenou destinací studentů, je nutné tuto pozici nadále posilovat a zaměřit se na systematickou propagaci studia na Masarykově univerzitě a její image.
Univerzita se stala vyhledávanou destinací pro studenty ze Slovenska a některých jiných zemí střední a vý-chodní Evropy; cílem je však posilovat mezinárodní konkurenceschopnost a atraktivitu Masarykovy univerzity i za hranicemi těchto států, především v některých globálně populárních teritoriích (např. Rusko, Čína, USA, Skandinávie, Benelux, UK, Blízký východ, JV Asie, Izrael, apod.), s cílem – v době nadcházejícího demografického poklesu – udržet stávající počty studentů i vysokou selektivitu při přijímání a současně zvýšit internacionalizaci vnitřního prostředí univerzity.
Na základě analýzy, kterou pro MU zpracovali odbornici ze Study Portals, byl zájem o naše obory a programy by v některých regionech větší, než je průměr.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info