Informace o publikaci

Lost in Transition: Missed opportunities for reforming disabled children’s education in Armenia, Azerbaijan and Georgia

Název česky Ztracení v transitu: zmizené možnosti transformace edukace dětí s handicapem v Armenii, Azerbajanu a Gruzii
Autoři

SHMIDT Victoria

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Jako další zemi bývalého Sovětského Svazu, tři Kavkazské zemí (Arménie, Ázerbájdžán a Gruzie) akceptovaly strategii inkluzivního vzdělávání a liší se mírou politické podpory tohoto procesu, účastí odborníků a podpořením se strany občanské společnosti. Ale udržitelný rozvoj relevantních praxí směrem od Sovětského modelu ústavní péče a defektologického přístupu k lidem s postižením se nedosahuje ani v jedné z těchto zemí. Můj výzkum má za účel překonat velmi rozšířený a zkreslený pohled na vliv sovětské minulosti a prosadit komplexnější přístup k posouzení situace, který má základem akceptování multikanalního modelu vzdělávání pro lidi s postižením

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info