Informace o publikaci
Sociální aspekty e-learningu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | e-learning, electronic learning, social aspects, social theories, social interaction, virtual interaction, socio-economic aspects |
Popis | Tento článek si klade za cíl analyzovat sociální aspekty elektronického vzdělávání. Součástí práce je stručný úvod do problematiky a analýza sociálních teorií učení v kontextu moderních komunikačních možností – tedy v kontextu nepřímé sociální interakce studentů ve virtuálním světě. Cílem práce je také shrnutí socio-ekonomických aspektů vzdělávacích institucí i studentů, které jsou důležité pro aplikaci e-learningu v praxi. Krátce je zmíněna problematika sociálně slabších skupin a výhoda dostupnosti e-learningu pro určité skupiny studentů. |