Informace o publikaci
Evaluation of University Students Educated by Various Forms of e-Learning Using Technology and Internet
Název česky | Hodnocení vysokoškolských studentů při výuce realizova-né prostřednictvím různých forem e-learningu s využitím výpočetní techniky a Internetu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process |
Citace | |
Klíčová slova | e-learning |
Popis | Článek je ve své úvodní části zaměřen na obecnou charakteristiku e-learningu. Mimo jiné definuje pojem pro účely příspěvku. Přestože zaměření je převážně na matematiku, většina uvedených jevů platí obecně i pro další vyučo-vací předměty. Ve druhé části článek popisuje fenomén elektronického zkoušení studentů. Analyzuje současný stav této problematiky. Následující část příspěvku pak vychází ze zkušeností autora, jeho kolegů i rozhovorů se studenty. V této poslední části jsou uvedeny různé názory, zkušenosti a návrhy týkající se daného tématu, které se mohou stát podnětem pro všechny, kteří s problematikou elektronického zkoušení studentů přijdou do styku. |