Informace o publikaci

Využívání tvrůčích metod v hodinách anglického jazyka pro přírodovědce

Autoři

KOVÁČOVÁ Kateřina

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VII
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Klíčová slova cognitive, psychoanalysis, creativity, unconscious, education
Popis Příspěvek pojednává o základních principech tvořivosti s ohledem na teoretické závěry z oblasti kognitivního a psychoanalytického přístupu. Porovnání těchto přístupů pomohlo nahlédnout některé rozpory, které v uvažování o tvořivosti přetrvávají. Současně přispělo k vytvoření návrhu zúžené definice kreativity, kterou lze použít pro potřeby vzdělávání. Tato definice zohledňuje roli nevědomí ve vzdělávacím procesu a zdůrazňuje potřebu práce s nejistotou. Na základě závěrů byla navržena a dále reflektována konkrétní metoda práce s autentickým materiálem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info