Informace o publikaci

Wer is(s)t vegan, kauft vegan? Wer spricht vegan, verkauft vegan? Thematisierung des Veganismus in der Werbung aus sprachwissenschaftlicher Sicht

Název česky Kdo jí (je) jako vegan, kupuje slovo vegan? Kdo mluví jako vegan, prodává veganské zboží? Tematizování veganství v reklamě z pohledu jazykovědy
Autoři

DATINSKÁ Blanka

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Mitteilungen des Regensburger Verbunds für Werbeforschung - RVW
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www https://epub.uni-regensburg.de/36763/1/Mitteilungen_RVW_5-2017.pdf
Klíčová slova advertising; veganism; language tools; linguistics; Germany; German language; discourse; discourse linguistics
Popis Příspěvek se věnuje lingvistickému pohledu na aktuální společenský vývoj v Německu a prezentuje výsledek analýzy, která se zabývá jazykovými změnami typickými pro zkoumaný diskurs a rolí a vlivem často konotovaného označení "vegan" ve světě reklamy. V centru stojí nejen perspektiva diskurzivní lingvistiky, ale také hypotéza, že jazykové prostředky tvořící konkrétní diskurs a změny konotací ovlivňují významové struktury v jazyce i myšlení společnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info