Informace o publikaci

K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů

Logo poskytovatele
Autoři

HOFMANN Eduard RYCHNOVSKÝ Boris

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Orientace české základní školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school reform; science subjects; field teaching; key competencies; exprience pedagogy; cooperation of different fields; shared project; science didactics
Popis Na katedrách přírodovědných předmětů PdF MU se osvědčila tzv. integrovaná terénní výuka. Jedná se o komplexní výukovou formu s progresivními vyučovacími metodami a různými organizačními formami výuky. Slouží nejen pro studenty fakulty, ale i žáky základních a středních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info