Informace o publikaci

Metodické aspekty výuky literatury prostřednictvím e-learningu

Autoři

BUCHTOVÁ Pavla

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-learning; LMS Moodle; teaching literature
Popis V důsledku plánovaného zavádění výuky jazyků na základních školách na stále nižším stupni je v České republice stálý nedostatek kvalifikovaných učitelů angličtiny. Katedry anglistiky při pedagogických a filozofických fakultách jsou nuceny přijímat více studentů, jejich kapacity na to však nestačí. Tato situace se v dnešní době řeší stále častěji otevíráním takzvaných kombinovaných forem studia, při kterých probíhá část výuky distanční formou. V prezentaci je představen kurz americké literatury, který může být využíván při kombinovaném typu studia, jsou načrtnuty výhody a nevýhody tohoto kurzu ve srovnání s tradičním typem výuky, a zkušenosti autorky s výukou literatury prostřednictvím e-learningu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info