Informace o publikaci

Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu

Autoři

KAŠPAROVÁ Klára KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Marketing a obchod 2007
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova MSE relationship marketing establishing and maintaining relationships stakeholders.
Popis Příspěvek se ve své první části zabývá problematikou budování a udržování vztahů se stakeholdery, přičemž bere v úvahu specifičnost mikro a malých podniků. Tato část článku se snaží o syntézu jednotlivých názorů na tuto problematiku. Druhá část příspěvku prezentuje některá zjištění vyplývající z kvalitativního výzkumu realizovaného mezi 60 mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu v ČR - identifikuje klíčové stakeholdery a důvody budování a udržování vztahu s nimi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info