Informace o publikaci

Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol

Autoři

LUKAS Josef ŠEREK Jan

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://jlukas.cz/doc/pedagogicka/predbezne_vysledky_standardizace_dotazniku_QTI.pdf
Obor Psychologie
Klíčová slova učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
Popis Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info