Informace o publikaci

Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství

Autoři

MINAŘÍKOVÁ Radka

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova student portfolio; self assessment skills; self reflection skills; pedagogical competence; intending teacher
Popis Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Popisujeme proces ověřování zvolené Q-metodologie, která bude použita při plánovaném výzkumu mapujícím uvažování studentů učitelsví o procesu sebehodnocení a sebereflexi v souvislosti s využitím vlastního portfolia.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info