Informace o publikaci

Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy

Autoři

GIRGLOVÁ Veronika

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info