
MUNI má nový vizuální styl
Nové logo a na to navázaný jednotný vizuální styl odkazuje k funkcionalistické tradici. Nový vizuál stojí na zcela novém písmu a logu MUNI provedeném právě v tomto písmu.

Základem nové vizuální identity je zkratka MUNI, která se v poslední letech začala na univerzitě stále více používat. Koncept nového vizuálního stylu stojí na písmu a logotypu MUNI. „Vychází z myšlenky funkcionalismu, meziválečné doby a ideálů, které si s nimi spojujeme. Myslíme si totiž, že se překrývají i s hodnotami Masarykovy univerzity. Proto je vizuální styl účelný a jednoduchý,“ vysvětlil Aleš Najbrt z grafického studia, které nový vizuální styl připravilo.
„Vzděláváme, objevujeme, měníme svět kolem nás. Jednáme s otevřenou myslí a odvahou. Hledáme krásu v jednoduchosti a účelnosti. Jsme Masarykova univerzita,“ stojí ve videu, které prezentuje nový jednotný vizuální styl. Seznamte se s ideou nového vizuálního stylu Masarykovy univerzity:
Více článků
-
V TOP 400 na světě, v TOP 200 v Evropě, 1. v ČR v oblasti udržitelnosti
Masarykova univerzita zažila historicky nejúspěšnější rok z hlediska umístění v mezinárodních žebříčcích srovnávajících kvalitu univerzit napříč světem.
-
Reformovat hodnocení výzkumu —MUNI zveřejnila svou vizi
Masarykova univerzita jako první instituce z Česka a šestá na světě zveřejnila plán, ve kterém určuje svou vizi změn v procesech hodnocení výzkumu, výzkumných pracovníků a organizací provádějících výzkum.