doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Associate professor, Department of Primary Education
correspondence Address:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
office: bldg. D/3012
Poříčí 538/31
603 00 Brno
phone: | +420 549 49 6074 |
---|---|
e‑mail: |
social and academic networks: |
---|
Total number of publications: 189
2024
-
Co je klíčového na kompetencích ve školních vzdělávacích programech základních škol?
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Instrumentation of students’ experience through the active content of science: from epistemic contact to idealizations and back again in school classrooms.
International Journal of Science Education, year: 2024, volume: -, edition: -, DOI
-
Odraz systémového pojetí výuky v předmětu Školní pedagogika v programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning
Year: 2024, edition: Vyd. 1., number of pages: 192 s.
-
Počátky utváření profesní filozofie začínajících studentů Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Pedagogicka orientace, year: 2024, volume: 34, edition: 1-2, DOI
2023
-
Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace
Pedagogicka orientace, year: 2023, volume: 33, edition: 2, DOI
-
Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Využití videozáznamů při profesní přípravě budoucích učitelů mateřských škol a prvního stupně základních škol
Year: 2023, type: Requested lectures
2022
-
Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
Year: 2022, type: Conference abstract