Publication details

Reflexe vlastní doučovací praxe

Authors

MERVA Nela

Year of publication 2025
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Prezentace nabídla reflexi zkušeností s doučováním žáků v rámci pedagogické praxe. Byly představeny okolnosti zapojení do doučování, včetně jeho formy, prostředí a charakteristiky doučovaných žáků. Příspěvek se zaměřil také na počáteční nejistoty a obavy spojené s touto činností a jejich následné vyústění. Pozornost byla věnována procesu navazování vztahu s žáky, včetně obtížných momentů, jako jsou pocity frustrace a bezmoci. Reflektován byl i osobnostní a profesní rozvoj vyplývající z této zkušenosti a její přínos pro budoucí pedagogickou dráhu. Závěrečná část prezentace se věnovala významu doučování jako smysluplné formy podpory žáků.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info