Přednáška: Marketingový výzkum řešící problémy klientů v praxi

V první části přednášky si vysvětlíme důležitost dat pro firemní rozhodování a zásadní kritéria ovlivňující vhodnou metodiku projektu. Hlavní náplní prezentace bude ukázka 9 příkladů z praxe, na kterých si ukážeme, jaké různorodé problémy klientů řešíme, jaké druhy dat a informací se dají zjistit a zkoumat, ukážeme si také překvapivé výstupy a závěry jednotlivých výzkumů. Závěr prezentace budeme věnovat důležitosti a popisu projektového řízení výzkumných projektů a krátkému povídání o chybách, kterých by se výzkumníci měli vyvarovat.

Informace o přednášející: Lucie Kubíčková působí jako Research Director ve společnosti Brand Brothers (http://www.brandbrothers.cz/). Tato výzkumná agentura působí na trhu od roku 1996. Zaměřují se převážně na kvantitativní výzkumy evropských B2B trhů. Mezi jejími zákazníky jsou značky jako IBM, Husqvarna, PRE, ABB, DHL, Siemens, Agrotec, Zetor či Lomax.


Odpovědnost
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info