Marketing politických kampaní

  • 1. – 15. květen 2012

Marketing politických kampaní


Otto Eibl, Jozef Janovský



Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací.
Způsoby, jakými je možné informace sebrat a jak s nimi naložit (zejména z pohledu politické strany), popisuje tato publikace. Je určena primárně jako studijní podpora pro studenty kurzu Marketing politických kampaní. Své publikum si ale kniha jistě najde i mimo tuto úzce vymezenou skupinu.


Rozsah 138 stran, formát 140 x 200 mm, brožovaná. ISBN 978-80-210-5821-7

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info