Počet publikací: 86
2020
-
Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions
European Journal of Education, rok: 2020, ročník: 55, vydání: 2, DOI
-
Teachers' gaze over space and time in a real-world classroom
Journal of Eye Movement Research, rok: 2020, ročník: 13, vydání: 4, DOI
-
Videokluby jako nástroj profesního rozvoje učitelů angličtiny: efekty a zkušenosti
Rok: 2020, druh: Další prezentace na konferencích
2019
-
Entwicklung der professionellen Wahrnehmung künftiger DaF-Lehrer(innen) mittels einer videobasierten Online-Plattform (DaF-VideoWeb)
Fremdsprachen Lehren und Lernen, rok: 2019, ročník: 48, vydání: 1, DOI
-
Menschenrechte versus Effizienz? - Spannungsfelder der Schulsprachenpolitik
Mehrsprachensensible? Monilinguale Sprachenpolitik trifft auf mehrsprachige Praxis/Multilingual sensibility? - Monolingual policies meet multilingual practice, vydání: 1. vydání, rok: 2019, počet stran: 14 s.
-
Professional vision in and on action: Two sides of the same coin?
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Schools as Linguistic Space: Multilingual Realities at Schools in Vienna and Brno
Challenging Boundaries in Language Education, vydání: 1. vydání, rok: 2019, počet stran: 18 s.
-
Sprachliche Diversität als (neue)Herausforderung für Schulen: eine Fallstudie
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Using eye-tracking to investigate differences in teachers’ professional vision IN action and ON action
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Videoclubs as a Form of Professional Development: The Research-based Benefits and the Experience-based Pitfalls
Supporting Teachers: Improving Instruction, vydání: 1. vydání, rok: 2019, počet stran: 18 s.