Mgr. Jaroslava Jelínková


e‑mail:
Životopis

Curriculum Vitae

Person-Related Identification Information
  • Jaroslava Jelínková
Department
  • Katedra pedagogiky
Employment - Position
  • Ph.D. student
Education and Academic Qualifications
  • 2007: Program celoživotního vzdělávání k rozšíření učitelské kvalifikace, učitelství oboru: anglický jazyk a literatura pro střední školy, The use of the European Language Portfolio for teaching adolescents, Pedagogická faktulta, Masarykova Univerzita
  • 2005: Učitelství cizích jazyků pro ZŠ – anglický jazyk, Využití Evropského jazykového portfolia ve výuce cizích jazyků na základních školách, Pedagogická faktulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
Employment
  • 28.01.2013 – dosud: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická faktulta, Ústí nad Labem, tajemník Jazykového centra, asistent anglického jazyka Jazykového centra
  • Katedra anglického jazyka a literatury, asistent
  • 24.08.2013 – 30.06.2015: ZŠ U Nových lázní, Teplice, učitel anglického jazyka
  • 01.09.2001 – 23.08.2013: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a VOŠ, s.r.o., Teplice, učitel anglického jazyka, metodik pro cizí jazyky, koordinátor projektů NAEP - ERASMUS mobility, LEONARDO DA VINCI, supervizor a metodik v projektu ESF
  • 01.09.2006 – 30.06.2017: Národní institut pro další vzdělávání, lektor anglického jazyka
  • 1.4. 1997 – 30.6.2001: ZŠ s RvHv Maršovská, Teplice, učitel anglického jazyka
Akademické stáže, studijní nebo pracovní pobyty
  • 2022/01/31 – 2022/02/18: Dresden University of Technology, Dresden, DEU
  • 2021/06/07 – 2021/06/20: Constantine the Philosopher University, Nitra, Other programs, SVK
  • 2019/07/08 – 2019/07/12: Department of Educational Sciences, Brno, CZE
    • The European Educational Research Association: Letní škola 2019 Brno: Quantitative and Mixed Methods Research Designs: From designing to publishing Účastníci jsou studenti doktorských programů z celého světa, jejichž projekty se týkají výzkumu v oblasti vzdělávání.
Major Publications
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. The Predicators of Students Willingness to Communicate in Foreign Languages: State-of-the-Art Review. EduPort Education Support Journal. Ústí nad Labem: PdF UJEP v Ústí nad Labem, 2022, roč. 6, č. 1, s. 1-16. ISSN 2695-0936. doi:10.21062/edp.2022.004. info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Obávají se studenti vysoké školy komunikovat ve výuce anglického jazyka? In Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9. URL info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Students´ motivation and attitude towards foreign language classroom communication. In the 25th pre-conference of the Junior Resarchers of EARLI. 2021. URL info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Foreign language classroom anxiety scale: adaptation for the Czech university setting. In Emerging Researchers' Conference: Geneva 2021 (online). 2021. URL info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Obava z komunikace v cizím jazyce ve výuce: česká adaptace škály Foreign Language Classroom Anxiety Scale. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků III. Brno: Masarykova Univerzita, 2020. s. 13-28. ISBN 978-80-210-9821-3. info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Students´ Motives for Communicating, Foreign language anxiety and Willingness to communicate. In 23rd Conference of the Junior Researchers of EARLI. 2019. info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Ochota komunikovat a důvody pro komunikace v hodinách anglického jazyka. In Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2019. 2019. info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Obava z komunikace v cizím jazyce ve výuce. In Věra Janíková, Světlana Hanušová (eds.). Výzkum v didaktice cizích jazyků II. Brno: Masarykova univerzita, 2019. s. 13-31. ISBN 978-80-210-9546-5. info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Míra ochoty komunikovat v hodinách v cizím jazyce u studentů vysoké školy. In XXVII. konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV). 2019. info
  • JELÍNKOVÁ, Jaroslava. Míra ochoty komunikovat v hodinách v cizím jazyce u studentů vysoké školy. In XXVII. konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), 2019. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8. info

2022/03/17

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info