Vedoucí oddělení provozu Provozního odboru rektorátu MU

Pracoviště
Provozní odbor Rektorát
Termín přihlášek
27. 11. 2020
Nástup
1.1.2021 nebo dle dohody
Elektronická přihláška

Kvestorka Masarykovy univerzity vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici

Vedoucí oddělení provozu Provozního odboru rektorátu MU

Pro oddělení provozu hledáme vedoucí/vedoucího, který/á bude řídit menší pracovní tým (4 zaměstnance) a nezalekne se poměrně různorodé agendy pracoviště. Oddělení provozu je jedním ze tří oddělení Provozního odboru rektorátu MU a zajišťuje podporu provozu rektorátu zejména v oblastech nákupu a správy movitého majetku, nákupu kancelářských potřeb a inventarizaci majetku. Dále odpovídá za podporu při řešení majetkových operací s nemovitým majetkem MU (nákup, prodej, pronájem) a podporu při řešení provozních služeb pro MU zejména v oblastech energetického managementu a pojištění majetku.

Nový kolega/kolegyně bude koordinovat činnosti oddělení provozu např. inventury, nákup movitého majetku, nákup kancelářských potřeb atd.., a dále bude samostatně připravovat podklady k majetkovým operacím (nákup, prodej a pronájem nemovitostí, řešení věcných břemen) a zároveň na dané věci spolupracovat s jinými odbory RMU např. právní odbor, ekonomický odbor. Další samostatnou činností bude vyjadřování se ke stavebním akcím zejména v rámci města Brna tam, kde jsou dotčeny nemovitosti MU. Jelikož se nový kolega bude částečně věnovat i provozním službám a jednat s externími subjekty, očekáváme proaktivní a proklientský přístup. 

 Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti? 

  • Koordinace a vedení oddělení provozu rektorátu MU
  • Řešení pozemkové agendy a agendy nemovitostí
  • Práce s katastrem nemovitostí
  • Tvorba podkladů pro majetkové operace
  • Garance evidence, vyřazování, převodu majetku a roční inventarizace majetku rektorátu MU
  • Tvorba vyjádření ke stavebním akcím za MU 

Jaká je naše představa o vhodném kandidátovi?  

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • Praxe a dobrá rientace v oblastech souvisejících s movitým i nemovitým majetkem
  • Dobrá orientace v oblasti provozních služeb
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel, Power Point)
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Zodpovědnost a schopnost samostatného vedení agend
  • Manažerský nadhled

Co může zvýšit Vaši šanci na úspěch?

  • Zkušenosti z prostředí vysokého školství nebo státní správy
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Zkušenosti s oceňováním majetku

Co získáte, když budete pracovat u nás? 

  • Zázemí úspěšné, stabilní a prestižní instituce
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Příjemné prostředí a přátelský kolektiv
  • Pružnou pracovní dobu
  • Možnost práce z domova (home office)
  • Zaměstnanecké výhody (stravenky, zvýhodněné stravování, 6 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na očkování, zvýhodněné tarify u mobilního operátora, možnost využívání knihoven univerzity a další).

Nástup: od 1.1.2021, nebo dle dohody

Jak se můžete přihlásit?

Písemné nabídky doložené motivačním dopisem a strukturovaným životopisem zašlete do 27.11.2020 na Odbor pro personální řízení Rektorátu MU, Žerotínovo nám. 9, 601 77 Brno, formou e-přihlášky viz níže

Elektronická přihláška

Pošleme vám odkaz na elektronickou přihlášku

Poradíme vám s životopisem a přípravou na pohovor

Tipy pro výběrové řízení