HR manažer / manažerka pro Farmakologický ústav LF MU
- Pracoviště
- Farmakologický ústav – Lékařská fakulta
- Termín přihlášek
- 16. 6. 2023
- Nástup
- 1. 7. 2023 nebo dle dohody
- Typ úvazku
- plný | částečný
- Obor činnosti
- Personalistika a HR
Tajemník Lékařské fakulty Masarykovy univerzity vyhlašuje výběrové řízení na pozici
HR manažer / manažerka pro Farmakologický ústav LF MU
s týdenní pracovní dobou v délce min. 28 hodin (0,7 úvazek)
Lékařská fakulta Masarykovy univerzity v Brně hostí v areálu svého brněnského kampusu od
1. 9. 2023 Středoevropské centrum pokročilé terapie a imunoterapie (CREATIC), které vzniká ve spolupráci s Fraunhofer institutem IZI (Německo), Univerzitou v Lipsku (Německo) a Kodaňskou univerzitou (Dánsko). Centrum CREATIC se zaměří na výzkum a vývoj v buněčné a genové terapie u vybraných vzácných onemocnění. Vybudování centra bude v následujících 6 letech je podpořeno prestižním grantem Evropské komise Teaming for Excellence a grantem MŠMT.
Jste vášnivý HR profesionál se silným zaměřením na lidi a inovativní projekty? Máte zkušenosti s tvorbou a realizací personálních strategií? Pro naplnění aktivit spojených s přípravou a zavedením HR strategie centra hledáme HR manažera / manažerku, který/která se připojí k vznikajícímu týmu centra od 1. 7. 2023.
Náplní Vaší práce bude:
- Zodpovědnost za přípravu komplexní HR strategie centra CREATIC LF MU, její naplňování a aktualizace.
- Budování firemní kultury.
- Příprava a zavedení pravidel pro career development a talent management centra.
- Zavedení agilního řízení, koordinace vzdělávacích aktivit a školení v prostředí centra.
- Koordinace HR procesů a pravidel centra v souladu s fungováním fakulty.
- Příprava a zavedení pravidel pro nábor zaměstnanců centra v národním i mezinárodním prostředí.
- Spolupráce na přípravě a naplňování strategie interní komunikace.
- Správa personální agendy centra a spolupráce s děkanátními odděleními fakulty.
- Zapojení do realizace projektu Horizon Europe: vedení pracovního balíčku zaměřeného na HR problematiku, koordinace zahraničních partnerských institucí, zodpovědnost za naplnění cílů a milníků projektu.
Požadujeme:
- VŠ vzdělání (v oblasti řízení lidských zdrojů výhodou);
- minimálně 5 let zkušeností v oblasti HR managementu a personalistiky;
- komplexní orientaci v HR procesech napříč životním cyklem zaměstnance
- pečlivost, systematičnost, samostatnost, časovou flexibilitu;
- organizační dovednosti a proaktivní přístup;
- schopnost přizpůsobit potřeby centra potřebám, nastaveným standardům a procesům fakulty;
- výborné komunikační dovednosti;
-
výbornou znalost českého i anglického jazyka slovem i písmem.
Výhodou:
-
orientace v oblasti medicíny, vědy a výzkumu.
Co Vám za to nabízíme?
- Stanete se součástí nově budovaného mezinárodního univerzitního centra, jediného svého druhu v ČR, zaměřeného na vzácná onemocnění dětských i dospělých pacientů, pro které vědecké výsledky centra znamenají zvýšení naděje na přižití a kvalitní život;
- odborné zázemí, nové znalosti a zkušenosti, možnost osobního a profesního růstu;
- motivující, samostatnou a odpovědnou práci v přátelském kolektivu;
- flexibilní pracovní dobu;
- adekvátní finanční ohodnocení;
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování/stravovací paušál, 6 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti klíšťové encefalitidě a další).
Pracoviště: Univerzitní kampus Bohunice, Kamenice 5, 625 00 Brno
Typ smlouvy: na dobu určitou 1 rok, s možností dalšího prodloužení
Úvazek: částečný, min. 28 hodin týdně, případně plný
Předpokládaný nástup: 1. 7. 2023 nebo dohodou
Jak se přihlásit:
Vaši přihlášku doplněnou životopisem, motivačním dopisem, požadovaným platovým ohodnocením a nejbližším možným datem nástupu zašlete do výše uvedeného termínu prostřednictvím e-přihlášky
Po úspěšném odeslání Vaší přihlášky obdržíte emailem automatické potvrzení o jejím přijetí. Bližší informace Vám můžeme poskytnout na telefonu 549 49 6431 nebo na emailu adela.pazderova@med.muni.cz
Těšíme se na Vás!
Elektronická přihláška
Pošleme vám odkaz na elektronickou přihlášku